Default welcome msg!

+372 5661 7217

Kuidas osta?

Konto loomine

Tooteid saad tellida ka kasutajaks registreerimata, kui Sa ei soovi oma andmeid meie andmebaasis salvestada.
 
Kui Sul kontot ei ole, saad kiirelt ja mugavalt kasutajaks registreerida. Registreerimisel küsime vaid neid andmeid, mis on tellimuse täitmiseks vajalikud. Käsitleme isikuandmeid konfidentsiaalsetena ja avaldame kolmandale osapoolele vaid juhul, kui see on vajalik kauba kättetoimetamiseks või seadusega ettenähtud juhul.

Tellimine

  • Vali tootevalikust meelepärane toode ja pööra tähelepanu tooteinfos toodud mõõtudele.
  • Suurema tootefoto vaatamiseks kliki pildile.
  • Märgi sobiv toote suurus rippmenüüs etteantud kujul, näiteks S, M või S/M. Saadaval on vaid need suurused, mis suuruste valikus nähtavad.
  • Märgi sobiv kogus ja lisa toode ostukorvi.
  • Toote ostukorvi lisamine ei kohusta Sind ostma.
  • Kuigi toode on ostukorvis, on see tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele kasutajatele.
  • Saad muuta ostukorvis olevate toodete kogust või neid vajadusel sealt eemaldada.
  • Tellimuse vormistamiseks kliki "Vormista tellimus".
  • Kui sooritad ostu külalisena, täida palun kohustuslikud väljad.
  • Kui sooritad ostu kliendina, vali arve- ja tarneaadress.
  • Vali kohaletoimetamine – kas Omniva pakiautomaat või kulleriteenus, Itella SmartPOSTi pakiautomaat või tuled kaubale ise näidisteruumi järele.
  • Kui tellid paki koju, märgi saaja andmetesse aadress, kus viibid tööpäeviti kell 9.00–17.00. Kuller toimetab paki kohale selles ajavahemikus. Võid tellida kauba nii koju, tööle kui ka asukohta, kus tellimuse täitmise päeval viibid.
  • Tellimuse kinnitamisel kontrollitakse, kas kõik valitud tooted on laos saadaval. Kui kaup asub 4SPORTi näidisteruumis, on tarneaja pikkus maksimaalselt 3–5 tööpäeva sõltuvalt kättetoimetamise viisist. Kui kaup on saadaval vaid tellimisel, võib tarnimine aega võtta 3 kuni 4 nädalat. Juhul kui selgub, et toote planeeritud tarneaeg ületab 3 nädalat, kontakteerub Teiega 4SPORTi esindaja ning pakub uue tarneaja.
  • Kui oled tellinud mitu erineva ooteajaga toodet, tuleb arvestada neist pikimaga.
  • Kui selgub, et soovitud toode on laost otsa lõppenud, kontakteerub 4SPORTi esindaja kliendiga ning pakub asemele samalaadse toote sama hinnaga või 100% ulatuses tasutud ostusumma tagastuse.
  • Tellimuse kinnitamiseks loe läbi ja nõustu "Müügitingimustega".
  • Kui oled sisestanud vale tellimuse või soovid tellimust tühistada, saada palun e-kiri aadressile info@4sport.ee.

Tasumine

Kui oled tellimuse kinnitanud, saadame Sinu e-posti aadressile kohe tellimuse kinnituse. See on ühtlasi ettemaksuarve, mille saad tasuda erineval moel:

  • Pangalingiga saad kiirelt ja mugavalt tasuda SEB Panga ja Swedbanki pangalingi vahendusel. Kui Sa ei soovi kohe tasuda, saad makset hiljem jätkata e-postile saadetud lingile klikkides.
  • Pangaülekandega saad sooritada ülekande internetipanga vahendusel. Kui maksja erineb tellijast, palume maksekorralduse selgituse väljale kirjutada lisaks ettemaksuarve numbrile ka tellija nimi. Vastasel korral ei pruugi ülekanne tellimuse eest õigeks ajaks kajastuda.
  • Tasumine kohapeal – kui tuled tellimusele ise järele või külastad meie näidisteruumi, saad kohapeal kaupade eest tasuda sularahas. Kui saad tellimusele järele tulla maksetähtaja jooksul, ei pea Sa arvet ette tasuma.

Tellimuse kinnituses on ära toodud nii tellitud tooted kui ka Sinu kontaktandmed, kuhu tellimus saadetakse.

Meie ettevõtte andmed, kuhu saad makse sooritada:

Eesti-sisene makse
Saaja:   4Sport OÜ
SEB Pank a/a:   EE541010220062187016
Swedbank a/a:   EE872200221055710726


Rahvusvaheline makse
Saaja: 4Sport OÜ
Aadress: Alasniidu tee 31, Tiskre küla Harku vald, Harjumaa Eesti 76912
IBAN: EE541010220062187016
SWIFT/BIC: EEUHEE2X
Pank: SEB Pank
Aadress: Tornimäe 2, 11415 Tallinn, Estonia

NB! Maksega seotud teenustasud kannab maksja!

Tellimuse kinnituse väljastab süsteem kohe pärast tellimuse vormistamist. Kui Sa ei ole arvet saanud 1 tunni jooksul pärast tellimuse esitamist, võta palun meiega ühendust, saates e-kirja info@4sport.ee. Võimalik, et Sinu sisestatud e-posti aadress ei ole korrektne, e-postkasti maht on ületatud või on e-kiri sattunud rämpspostifiltrisse.

Tellimus võetakse töösse, kui 4SPORT OÜ arvelduskontole on laekunud 100% ettemaksu summast.

Tellimuse tühistamine

Kui oled sisestanud vale tellimuse või soovid tellimust tühistada, saada palun e-kiri aadressile info@4sport.ee.

Kui arve ei ole tasutud 3 kalendripäeva jooksul pärast väljastamist, loeme seda sooviks ostust loobuda ja tühistame tellimuse. Enne tellimuse tühistamist saadame Sinu e-postile meeldetuletuskirja.

Soodustused

4SPORT pakub kliendile soodustust vastavalt ühekordse tellimuse kogusummale: kõigile registreeritud klientidele kehtib automaatne kliendisoodustus –5%, mis kajastub toote ostukorvi lisamisel. Postikulule kliendi- ja tellimusesoodustus ei rakendu.

Leiunurk

Kord kuus täiendame Leiunurga tootevalikut, kus pakume eelmise hooaja rõivaid, viimaseid eksemplare ja üksikuid suuruseid kuni 60% soodsamalt. Hinnakampaania ajal kehtib tootele suurim määratud soodustus ning Leiunurga ja hinnakampaania soodustused ei summeeru, kui kampaaniatingimustes ei ole märgitud teisiti. Toote alghind on mahakriipsutatud ja juurde on märgitud soodushind – nii on Sul lihtne jälgida, milliseid tooteid saad soetada soodsamalt. Leiunurga tooteid saad osta veel soodsamalt, kui sooritad ostu püsikliendina. Allahindlus kajastub toote ostukorvi lisamisel.

Kättetoimetamine

Kauba kohaletoimetamise aeg on 1–30 päeva olenevalt sellest, kas toode on laos olemas. Vastav märge laoseisu kohta on märgitud toote juurde. Laos oleva kauba tarneaeg on 2–4 tööpäeva. Tarneaega hakatakse lugema lepingu jõustumise hetkest.

Tellitud kauba toimetame aadressile, kuhu ostja on selle tellinud või ostja valitud lähimasse Itella SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati. Tellitud kaubale võib järele tulla ka 4SPORTi näidisteruumi aadressile Tondi 84 Tallinnas, Audentese Spordikeskuse II korrusele (kohaletulekul tuleb aeg eelnevalt kokku leppida).

Omniva pakiautomaat või saadetis kulleriga koju/tööle

  • Saadame kauba koostöös Omniva kulleriga ostja märgitud aadressile või Omniva pakiautomaati tellimusele järgneval tööpäeval. Tellimuse vormistamisel saad nimekirjast valida endale sobivaima pakiautomaadi. Pakk saabub 2–4 tööpäeva jooksul pärast tellimuse eest tasumist.
    Paki saabumisel saadetakse Sinu mobiilile teade ning isiklik uksekood. Kood sisesta pakiautomaadi arvutisse, seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saad kauba kätte. Täpsema juhendi leiad SIIT. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 päeva alates paki sisestamisest.

Itella SmartPOSTi pakiautomaat

  • Saadame kauba koostöös Itella SmartPOSTiga Sinule lähimasse pakiautomaati. Vali tellimuse vormistamisel nimekirjast lähim pakiautomaat. Pakk saabub 2–4 tööpäeva jooksul pärast tellimuse eest tasumist.
    Paki saabumisel saadetakse Sinu mobiilile teade ning isiklik uksekood. Kood sisesta pakiautomaadi arvutisse, seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saad kauba kätte. Täpsema juhendi leiad SIIT. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 päeva alates paki sisestamisest.

Kaubale ise järele

  • Saad pärast tellimuse vormistamist kauba kätte meie näidisteruumist aadressil Tondi 84 Tallinnas, Audentese Spordikeskuse II korrusel. Kaubale kohapeale järele tulles palume aja eraldi kokku leppida telefonil +372 5661 7217 või e-posti aadressil info@4sport.ee.

Rahvusvaheline saadetis

  • Rahvusvahelise saadetise kohaletoimetamise kulud vastavad Eesti Post (Omniva)i hinnakirjale. Transporditeenuse täpne hind sõltub asukohariigist ja tellimuse kaalust. Kui kohaletoimetamisega seotud kulud ületavad oluliselt Omniva hinnakirjas märgitut, teavitame klienti sellest 4 tööpäeva jooksul alates tellimuse vormistamisest.
  • NB! Rahvusvaheline saadetis vali vaid siis, kui soovid tellimuse toimetamist väljaspool Eestit asuvale aadressile.

Näidisteruum

E-poe tooteid saad enne ostmist proovida meie näidisteruumis. Asume Tallinnas Tondi 84 (Audentese Spordikeskus) II korrusel. Näidisteruumi külastamise aja palume ette teatada.

Näidisteruumis ei pruugi olla kõiki tooteid ja suurusi, mis e-poes kuvatud. Soovitame meelepärastele toodetele vormistada tellimuse, et garanteerida nende proovimise võimaluse. Tellime tooteid väikeses koguses ja nii võib soovitud ese näidisteruumi tulles juba otsas olla. Tellimuse vormistamisel saad valida kohale tulemiseks sobiva nädalapäeva. Komplekteerime tellimuse soovitud ajaks ning võid proovima tulla juba ka tellimuse vormistamise päeval.
Kui tuled tellimusele järele maksetähtaja jooksul, saad kaupade eest tasuda kohapeal sularahas.

Kui oled vormistanud tellimuse ja kohapeal selgub, et toode ei sobi, saad selle ümber vahetada mõne muu toote vastu või tellimuse tühistada. Kui oled tellimuse eest juba tasunud ja kohapeal selle tühistad, teeme tagasimakse 2 tööpäeva jooksul.

Näidisteruumis saad tooteid osta ka tellimust ette vormistamata. Juhime siiski tähelepanu, et kohapeal olevad tooted võivad olla e-poe kaudu broneeritud ning seetõttu tuleb toote saadavust müüjalt kontrollida.

Tellimuse staatus

Näed 4SPORTi keskkonda sisse logides infot oma tellimuse staatuse kohta. Ostukorvi all on toodud Sinu viimaste tellimuste numbrid ja staatused alljärgnevalt:

  • KINNITAMISEL – kui tellimus on kinnitatud ja ülekanne ei ole veel laekunud;
  • OOTEL – kui oled valinud ise järeletulemise või broneerimise ja oleme tellimuse Sinu jaoks komplekteerinud;
  • TÄITMISEL – kui summa on laekunud ja alustame tellimuse täitmist;
  • VÄLJASTATUD – kui tellimus on postitatud, saadame teavituse ka e-postile;
  • TAGASTATUD – kui tellimus on tagastatud ja jõudnud näidisteruumi, saadame teavituse ka e-postile;
  • TÜHISTATUD – kui Sa ei ole ettemaksuarvet tasunud ja tellimus on tühistatud.

Makseid kontrollitakse ja tellimuse staatust muudetakse 1 korda päevas kell 16.00–19.00. Tellimused pakitakse ja postitatakse tööpäeviti.

Kauba tagastamine ja vahetamine

Kui kaup ei sobi või ei vasta Sinu ootustele, on Sul õigus see tagastada 15 päeva jooksul alates kättesaamisest. Täpsem info on kirjas "Tagastamisõiguse" all.

Andmekaitse

4SPORT kasutab isikuandmeid ainult ostutellimuse täitmiseks. 4SPORT ei avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandale osapoolele, v.a seadusega ettenähtud juhtudel.

Klienditugi

Küsimuste korral saada meile e-kiri aadressile info@4sport.ee või helista telefonil 5661 7217 (Kaupo Torro).
E-kirjadele vastame esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 2 tööpäeva jooksul.

4Sport.ee © 2018