Default welcome msg!

+372 5661 7217

Taganemisõigus

Tagastamine ja vahetamine

Kui kaup ei sobi või ei vasta ootustele, on Sul õigus see tagastada 15 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest. Juhime tähelepanu alljärgnevatele nõuetele:

  • Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis.
  • Kui tagastatav kaup või müügipakend on rikutud, tuleb tellijal kompenseerida kauba väärtuse vähenemine. Taganemisõiguse kasutamiseks ava palun tootepakend ettevaatlikult seda kahjustamata. Tingimus ei kehti postipakendile.
  • Kauba olulise rikkumise korral on 4SPORTil õigus tagastatud tootest keelduda.
  • Kui soovid saadud toote ümber vahetada mõne muu suuruse või teise kauba vastu, on Sinu kanda tagastuskulu kuni 10 euro ulatuses. Vahetustoote postikulu kannab esimesel korral 4SPORT. Postitasuta saadame esimese vahetustoote Itella SmartPOSTi või Omniva pakiautomaadi vahendusel.
  • Taganemisõigus ei kehti näidisteruumist (kohapealt) ostetud toodetele, kus toote sobivuses on varem veendutud. Soovi korral saad toote ümber vahetada teise toote vastu 15 päeva jooksul alates ostu sooritamisest.
  • Tagastamisele ei kuulu pesu ja personaaltooted (nt trükitud spordivarustus).
  • Tagastatav kaup tuleb 4SPORTi toimetada 15 päeva jooksul alates tagastuse teavituse saatmisest.

Toote tagastamiseks saada palun enne postitamist teavitus aadressile info@4sport.ee ja märgi järgnev info:

  • tellija nimi;
  • tellimuse või arve number;
  • tagastatava toote nimetus ja soovi korral vahetustoode;
  • arveldusarve juhul, kui maksja andmed ei ühti tagasimakse saaja andmetega.


Tagastusviisid

Kui soovid tellitud toote tagastada, on Sul valida mitme tagastusviisi vahel. Vali endale sobivaim.

Tood ise kohale

  • Posti teel saadud toote võid alati tagastada või vahetada meie näidisteruumis. Asume Tallinas Tondi 84 (Audentese Spordikeskuses) II korrusel. Saada meile palun ette teavitus tagastusest või vahetuskauba soovist e-postile info@4sport.ee. Kauba tagasi toomiseks palume aja enne kokku leppida.

Omniva pakiautomaat

  • Toote võid tagastada või vahetada Post24 pakiautomaadi vahendusel. Tagastus jõuab 4SPORTi 3–6 tööpäeva jooksul.
  • Saada pakk palun Omniva Tondi Selveri pakiautomaati järgmiste andmetega: 4SPORT OÜ, telefon (+372) 56 617 217, e-post info@4sport.ee. Palume alles hoida postkontorist saadud kviitung paki registreerimisnumbriga, et vajadusel saadetise asukohta jälgida. Kui Sa ei ole 14 päeva jooksul saanud 4SPORTilt teavitust tagastatud paki kohalejõudmise kohta, võta meiega ühendust ja saada meile paki registreerimisnumber.

Itella SmartPOSTi pakiautomaat

  • Toote võid tagastada või vahetada Itella SmartPOSTi pakiautomaadi vahendusel. Tagastus jõuab 4SPORTi 3–5 tööpäeva jooksul.  
    Saada pakk palun Tallinna Mustamäe Tondi pakiautomaati järgmiste andmetega: 4SPORT OÜ, telefon (+372) 56 617 217, e-post 
    info@4sport.ee.

Teavitus ja tagasimakse

Kui tagastus jõuab 4SPORTi, saadame paki kättesaamise kohta kinnituse Sinu e-posti aadressile. Raha tagastatud kauba eest laekub Sinu pangakontole 5 tööpäeva jooksul alates kauba jõudmisest 4SPORTi. Teeme tagastatud kauba eest tagasimakse samale arveldusarvele, millelt tellimuse eest on tasutud. Tagasimakse kohta teavitust Sinu e-posti aadressile ei saadeta.


Pretensiooni esitamise õigus

Kahjustusega toode

Kui kaup on kahjustustega, mida välisel vaatlusel kohe ei tuvastatud ning mis pole tekkinud pakendi avamisel, või kui kaup ei ole see, mida tellisid, palume 4SPORTi sellest kohe e-posti teel informeerida. Tagastuskulu kannab 4SPORT, kui lisad pakile postikulu tõendava tšeki ja saadad selle posti teel: 4SPORT OÜ,  Tondi 84, 11316 Tallinn. Võimalusel palume saata postikulu tõendav tšekk aadressile info@4sport.ee.


Pretensioon

Toote nõuetele mittevastavuse korral on õigus pretensiooni esitada kaks aastat alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldame, et see oli olemas ostmise hetkel ning defekti iseloomu selgitab välja 4SPORT. Ootamatu defekti ilmnemisel saada palun e-kiri aadressile
info@4sport.ee järgneva infoga:

  • tellija nimi ja kontaktandmed ning tellimuse number ja kuupäev;
  • pretensiooni esitamise kuupäev;
  • tootel ilmnenud defekti kirjeldus ja defekti ilmnemise aeg, võimalusel lisa ka fotod;
  • 4SPORTile esitatav nõue;
  • arveldusarve juhul, kui maksja andmed ei ühti tagasimakse saaja andmetega.

Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, pakume toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist või raha tagastamist.

Puuduse ilmnemisel on Sul õigus nõuda kauba ümbervahetamist. Kui kaupa ei ole võimalik vahetada, on ostjal õigus tellimusest taganeda. Garantii ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud kauba ebaotstarbekast ja valest kasutamisest või tavapärasest kulumisest.

Vastame kõigile küsimustele, ettepanekutele ja probleemidele nii kiiresti kui võimalik – püüame seda teha 1–2 tööpäeva jooksul. Kirjuta meile julgelt aadressile info@4sport.ee, leiame kindlasti lahenduse!

4Sport.ee © 2018